Strona główna | Mapa serwisu | English version
 


Enchanting
Portal > Profesje > Enchanting

Enchanting
Enchanting

typ: primary (główna)
przeznaczenie: crafting (tworzenie)
najlepiej łączyć z: Tailoring, Leatherworking
produkty: oil, wand, enchant

wymaga: enchanting rod, dust, essence, shard, inne
uczy: enchanter

masterzy:
neutral - Annora (Uldaman, Badlands)

dobre dla klas: każdej
dobre w ograniczony sposób dla: casterów (oil)
bonusy racial (+15 do skilla): Blood Elf


Enchanting to profesja, którą bardzo trudno się leveluje. Materiały do niej trudno znaleźć i są kosztowne. W odróżnieniu od kilku innych profesji crafting, ta nie korzysta w żaden większy sposób z profesji gathering. Materiały do Enchanting uzyskuje się disenchantując

Korzyści z enchantowania są duże, ale dopiero z wymaksowanym skillem. Możemy np. dodać do staffa +22 Intellect, sprawić aby broń okazyjnie leczyła posiadacza lub zadawała większe obrażenia, a przy okazji itemy zielone lub lepsze. Zależnie od tego jaki miały poziom, otrzymamy różnego typu dust, essence lub shard, które wykorzystamy w procesie samego enchantowania.
świeciła. Dopiero w endgame enchanty są bardzo przydatne i zarabia się bardzo dużo na wykonywaniu ich dla innych graczy.

Na początku levelowania Enchantingu bardzo przydaje się Tailoring lub Leatherworking. Disenchantowanie zwiększy nam skill level do 50, gdy będziemy rozkładali przygotowane przez Tailora/Leatherworkera zielone (lub lepsze) itemy. Później jednak przydatność tych profesji spada. Skill level nie ma wypływu na produkt disenchantowania.

Oil to produkt Enchantingu, który działa podobnie do Sharping Stones. Oil nakłada na broń czasowy efekt (wylogowanie się z gry go anuluje), który wzmacnia czary castera. Zwiększa regenerację many i leczenie lub obrażenia zadane czarami i szansę na critical. Same "olejki" sprzedają się na AH za dość dobre sumki (kilka gold).

Każdy Enchanter musi mieć specjalny
rod aby móc enchantować. Rod tworzy się za pomocą Enchanting.