Strona główna | Mapa serwisu | English version
 


Leatherworking
Portal > Profesje > Leatherworking

Leatherworking
Leatherworking

typ: primary (główna)
przeznaczenie: crafting (tworzenie)
najlepiej łączyć ze: Skinning
produkty: upgrade pancerza, leather armor, mail, worki na ammo lub strzały

wymaga: leather, hide, scale, inne
uczy: leatherworker

masterzy:
alliance - Drakk Stonehand (Aerie Peak, Hinterlands)
horda - Hahrana Ironhide (Camp Mojache, Feralas)

dobre dla klas: Rogue, Hunter, Shaman


Leatherworking wykorzystuje skóry do wytwarzania zbroi i upgrade'ów do pancerza (takie co zwiększają jego defensywę o pewną ilość). Wymaga bardzo dużej ilości skór, ale o te stosunkowo łatwo jeśli posiadamy Skinning, problemy za to zaczynają się na późniejszych poziomach kiedy do wytworzenia itemu będziemy musieli zatroszczyć się o różne inne materiały jak rośliny czy potiony oraz essence itd. Z tego względu Leatherworking potrafi być trochę kosztowne. Przygotuj się na to, że będziesz tworzył głównie dla siebie i znajomych, a nie w celu wystawienia na AH. Nawet w endgame będziesz mieć trudności ze sprzedawaniem epickich zbroi leather lub mail, szczególnie na starszych serwerach, gdzie ludzie wolą zdobyć sprzęt na high-end instancjach niż wydawać setki golda.

Na 225 levelu skilla możemy się wyspecjalizować w jednym z trzech typów Leatherworking: Dragonscale, Elemental lub Tribal. Wszystkie specjalizacje mają swoje plusy, ale - jak to specjalizacje - musimy wybrać jedną. Dobrze się zastanówmy, bo decyzja będzie nieodwracalna. Specjalizacja łączy się z możliwością wyuczenia eksluzywnych planów.

Quest dla Alliance na Dragonscale zaczyna: Peter Galen (Azshara)
Quest dla Hordy na Dragonscale zaczyna: Thorkaf Dragoneye (Badlands)

Quest dla Alliance na Elemental zaczyna: Sarah Tanner (Searing Gorge)
Quest dla Hordy na Elemental zaczyna: Brumn Winterhoof (Arathi Highlands)

Quest dla Alliance na Tribal zaczyna: Caryssia Moonhunter (Feralas)
Quest dla Hordy na Tribal zaczyna: Se'Jib (Stranglethorn Vale)